środa, 1 października 2014

Książka Historyczna Roku i Niezależni kombatanci w PRL

Szanowni Państwo,
Decyzją Jury VII edycji Konkursu "Książka Historyczna Roku" o nagrodę im. Oskara Haleckiego moja praca "Niezależni kombatanci w PRL" znalazła się w dziesiątce najlepszych książek naukowych poświęconych dziejom Polski i Polaków w XX wieku.
  
  
Od 1 do 31 października będą Państwo mogli oddawać swoje głosy codziennie (jeden głos dziennie) na wybrane tytuły za pośrednictwem strony:


Książka, która uzyska największą liczbę głosów, otrzyma specjalną nagrodę na podstawie głosowania Czytelników. Nagrody zostaną rozlosowane także wśród głosujących! Dlatego zwracam się z prośbą o oddanie głosu w kategorii książek naukowych na książkę:

Marek Jedynak, Niezależni kombatanci w PRL
Wydawnictwo BARBARA, Instytut Pamięci Narodowej

Już dzisiaj dziękuję za poświęcony czas i Państwa głosy oddane na moją pracę. Niech to będzie nie tylko wyróżnienie dla mnie, ale przede wszystkim uhonorowanie kilkudziesięcioletniej aktywności kombatantów ze Środowiska Świętokrzyskich Zgrupowań Partyzanckich Armii Krajowej "Ponury"-"Nurt", o których pisałem.
Marek Jedynak

2 komentarze:

  1. Głos oddany. Bardzo ciekawa pozycja kończę własnie ją czytać i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. To swoiste mistrzostwa Polski w pisarstwie historycznym :)
      Będę wdzięczny za każdy głos, każdego dnia w październiku!

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.